מה אמר ה'סטייפלר' לעשות בבניין ששני דיירים נהרגו בו? • האזינו

אסתי פלד No Comments on מה אמר ה'סטייפלר' לעשות בבניין ששני דיירים נהרגו בו? • האזינו

מנכ"ל ארגון "אנחנו וצאצאינו", הרב אליעזר יוטקובסקי סיפר לאבי מימרן על המבצע המיוחד לבין הזמנים ושוחח על חובת הזהירות, לצד הצורך בחיזוק לימוד התורה

צילום: קול חי
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל ארגון "אנחנו וצאצאינו", הרב אליעזר יוטקובסקי שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על חיזוק לימוד התורה בתקופת בין הזמנים. "יש איזה מבצע שהתחלנו – כל אבא לומד עם הבן שלו והילד כותב את השעה ובשבוע הבא יסתובבו ניידות בכל הארץ עם אלפי מתנות. מתנות ברמה גבוהה. זה נקרא מבצע "אשריך שנתפסת". ילד שיתפס לומד עם האבא יקבל את המתנה בתנאי שיש לו פתק שהוא למד כבר חמישה פעמים. אנחנו מקווים שזה יחזק את נושא הלימוד".

הרב יוטקובסקי סיפר: "אדם שנאלץ לצאת לעבוד לפרנסתו הגיע פעם לחזון איש ואמר לו שיש לו שתי אפשרויות: להיות הרב של הכשרות בכל ארץ ישראל, או משגיח בישיבה. שאל אותו החזו"א – 'האם כשתהיה משגיח תצליח להשפיע לפחות על בחור אחד או שניים שגם בבין הזמנים ילמדו כמו באמצע הזמן?'. חשב ואמר שכן. אמר לו החזו"א 'אז מה השאלה תלך להיות משגיח".

"מצד שני", הוא המשיך "באו פעם לסטייפלר על איזה בניין ששניים מדייריו נהרגו בנפילה, ואמרו לו הרב 'צריך לעשות יום תפילה?', אמר להם – 'יום תפילה? צריך לעשות סורגים'"; קודם כל צריכים להיות זהירים יותר. אבל בוודאי להרבות תורה, תפילות וזכויות".



0 תגובות